Searching...

Kekasih Baru Dedah Perangai Gila Sharnaaz

Kekasih Baru Dedah Perangai Gila Sharnaaz

Anis Al Idrus dedahkan perangai Sharnaaz sememangnya seorang yang gila-gila. Dan perangai gila itu jugalah yang membuatkan gadis cantik ini terpikat dengan Sharnaaz Ahmad.

Ini komen Anis, kekasih baru Sharnaaz:

Bagi saya, segala kontroversi dan apa juga isu yang mengaitkan dirinya, itu dia punya cerita lalu. Apa yang berlaku sekarang, sekarang lah. 

Saya tak judge dia daripada perhubungan juga kisah-kisah kontroversi dia yang lepas.Kami sedang berkenalan. 

Sharnaaz ni senang di dekati. Saya tak suka sangat lelaki yang terlalu serius. Sharnaaz, dia seorang yang giler-giler. 

Tentang ada yag kata di seorang yang panas baran, sebenarnya dakwaan itu tak betul. Dia bukan macam tu. Keluarga saya pun menyenangi Sharnaaz.

Saya masih muda dan belum masanya untuk saya memikirkan soal kahwin. Biarlah saya fokus terhadap kerjaya peragaan saya dulu.

Semoga hubungan pasangan kekasih ini berbahagia dan berkekalan hingga ke pelamin. Lagi gambar Anis Al Idrus Yang Jelita di sini (GAMBAR DI SINI)


0 comments:

Post a Comment